Είναι κατάλληλο για την Α και Δ τάξη στα πλαίσια των Δεξιοτήτων:
1..Ζω καλύτερα-Ευ ζην.
Αυτομέριμνα, οδική ασφάλεια
Οι διδακτικοί στόχοι που μπορούν να εξυπηρετηθούν μέσω της Κυκλοφοριακής Αγωγής είναι οι εξής:
Γνωστικοί
- Να γνωρίσουν οι μαθητές τι σημαίνει «Κυκλοφοριακή Αγωγή» και ποια η χρησιμότητά της.
- Να αντιληφθούν με σαφήνεια πώς λειτουργούν τα σήματα και τι σημαίνει το καθένα.
- Να μπορούν σε κάποια δεδομένη στιγμή να εφαρμόσουν με επιτυχία αυτά που θα μάθουν κατά τη διάρκεια της εργασίας.
- Να αναγνωρίσουν τα λάθη στη οδική τους συμπεριφορά και να καταφέρουν να τα διορθώσουν.
- Να γνωρίσουν τα μέσα μεταφοράς του σήμερα και άλλων εποχών.
- Να κατανοήσουν το λόγο μεταφοράς των ανθρώπων και τις ιδιαιτερότητες του κάθε μέσου.
- Να γνωρίσουν τα βασικά σήματα κυκλοφορίας και τους φωτεινούς σηματοδότες για την ασφαλή κυκλοφορία πεζών και οχημάτων.
- Να μάθουν τους βασικούς κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής.
- Να μάθουν πως να συμπεριφέρονται σωστά στο δρόμο ως πεζοί και ως επιβάτες .
- Να μελετήσουν ένα χάρτη και να κατανοήσουν την αναγκαιότητά του.
- Να αντιληφθούν τους κινδύνους που υπάρχουν όταν δεν ακολουθούν τους κανόνες και να γνωρίσουν τρόπους πρόσληψης των ατυχημάτων που μπορούν να συμβούν στο δρόμο.
- Να προβληματιστούν και να προτείνουν λύσεις για τη μείωση των ατυχημάτων στο δρόμο.
- Να μάθουν ποιοι ρυθμίζουν την κυκλοφορία πεζών και τροχοφόρων και ότι σε περίπτωση παραβίασης κανόνων επιβάλλονται τιμωρίες.
- Να μάθουν τις επιπτώσεις που έχει στο περιβάλλον το κυκλοφοριακό πρόβλημα.
Συναισθηματικοί
- Να ευαισθητοποιηθούν τα παιδιά σε διάφορα θέματα Κυκλοφοριακής Αγωγής.
- Να αποκτήσουν κυκλοφοριακή συνείδηση.
- Να αποκτήσουν θετική στάση στα θέματα οδικής ασφάλειας.
Κοινωνικοί
- Εργασία σε ομάδες -όταν αυτό επιτρέπεται-.
- Ανάπτυξη πρωτοβουλιών από τους μαθητές.
- Αρμονική συνεργασία και ανάπτυξη δημιουργικής εργασίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου